Müşteri Hizmetleri 0850 420 89 63
Müşteri Bilgilendirme
Müşteri Bilgilendirme

Müşterilerimiz İçin Önemli Bilgilendirme

Değerli Müşterilerimiz, Vezne24 İşlem Merkezlerimizden işlem yaparken aşağıda belirtilen hususlara dikkat etmenizi önemle hatırlatırız.

Fatura Tahsilatı İşlemleri

  • Fatura ödeme işlemi sonrasında İşlem Makbuzu almayı unutmayınız.

  • Birinin, Vezne 24 İşlem Merkezi ismini kullanarak sizi dolandırmaya çalıştığını düşünüyorsanız, Vezne 24 Şirket Merkezi veya Tüketici Hakları Kurumu ile iletişime geçiniz.

  • Müşteri bilgilendirmesi sadece 0850 420 89 63 no' lu telefon numaralarımızdan yapılmaktadır.

  • Süreç hakkında şikâyetinizin olması durumunda aşağıda belirtilen kanallar aracılığıyla şikayetinizi bize iletebilirsiniz.

Para Transferi İşlemleri

  • Para transferi yaptığınız kişinin tanıdığınız ve güvendiğiniz biri olmasına dikkat ediniz.

  • Çok iyi tanımadığınız birine para gönderirken, dolandırıcılık riskine maruz kalabileceğinizi unutmayınız.

  • Para transferi işlemlerinizle ilgili bilgileri gizli tutunuz.

  • Paranız, alıcı kişiye ödendikten sonra iptal veya geri ödeme işlemi yapılamaz.

  • Vezne 24 İşlem Merkezi olduğunu iddia eden biri sizinle e-posta yoluyla iletişime geçip kişisel bilgilerinizi istediği takdirde, kişisel bilgilerinizi kesinlikle paylaşmayınız. Unutmayınız! Vezne 24, size kişisel bilgilerinizi soran e-posta veya SMS asla göndermez.

  • Birinin sizi dolandırmaya çalıştığını düşünüyorsanız, Vezne 24 Çağrı Merkezi veya Tüketici Hakları Kurumu ile iletişime geçiniz.

  • Kullandığınız hizmet sonrası İşlem Makbuzunu almayı ihmal etmeyiniz.

  • Kullandığınız hizmet noktasının, resmi Vezne 24 İşlem Merkezi olduğunu web sitemizdeki Vezne 24 İşlem Merkezi listesinden teyit edebilirsiniz. Şüphelendiğiniz bir hizmet noktasının olması durumda Şirket Merkezimizle iletişime geçebilirsiniz.

  • Aldığınız hizmetlerin süreçleri hakkında şikâyetinizin olması durumunda web sitemizden, 0850 420 89 63 no' lu telefon numarasından veya işlem yaptığınız Temsilcilerimiz aracılığıyla şikayetinizi bize iletebilirsiniz.



Para Transferi İşlemlerinde, ödemenin doğru olarak gerçekleştirilebilmesi için alıcının, ad-soyadı ve cep telefonu bilgilerinin doğru ve eksiksiz olarak verilmesi gerekmektedir.

Şikâyet ve İtiraz İletim Kanalları

  • 0850 420 89 63 no’ lu telefon numarasından,

  • www.vezne24.com.tr web sitesi üzerinden,

  • sikayet@vezne24.com.tr mail adresinden,
    Hizmet aldığınız Temsilcilerimiz aracılığı ile,

  • Veya aşağıdaki posta adresimizden Şirketimize iletebilirsiniz.

Posta Adresi:

Vezne24 Tahsilat Sistemleri ve Ödeme Hizmetleri A.Ş.

FSM Mahallesi Poligon Caddesi Buyaka 2 Sitesi Kule 3

No: 8C-95 34771 Ümraniye/İstanbul

HİZMETLERİMİZ
Vezne24 vermekte olduğumuz tüm hizmetler
Fatura Ödemeleri
Para Transferi
Vezne24 Bayilik Başvurusu
Tüm fatura ödemelerini Vezne24 ödeme sistemleriyle yapabilirsiniz.
Vezne24 ödeme sistemlerini kullanarak sizde ek gelir sağlayabilirsiniz.